sales sucks version 2013

Friday, January 11, 2013

CIMG4363-1
Styczeń i czerwiec - dwa najgorsze miesiące dla studenckiego umysłu jak i portfela. Jestem nałogową przecenoholiczką i się z tym nie kryję. Tegoroczne przeceny zimowe miały jednak inny wymiar - bez śniegu, bez korków w centrum Poznania i bez oberwania wieszakiem. W Hiszpanii oficjalną datą rozpoczęcia wyprzedaży jest 7 stycznia (dzień po Trzech Królach, kiedy to rozdaje się prezenty). W tym roku jednak cześć sklepów w regionie, w którym przebywam zaczęła je wcześniej - 2 stycznia, a H&M 28 grudnia. W tym roku jakoś nastrój przecen mi się nie udzielił. Niby Hiszpania, niby Inditex tańszy, niby Mango, niby całkiem fajny sklep Blanco... Aczkolwiek muszę stwierdzić iż mój butoholizm osiągnął swe apogeum. Dwa posty temu napisałam, że poszalałam w Mango, o dziwo pierwszy raz bardziej niż Zarze. Wynik wyprzedaży? 5 par butów, 2 spódnice, 2 koszule, 1 sweter, 1 para spodni, 1 żakiet i 1 bluzka.
Zacznijmy od szpilek otwierających post powyżej. Cudeńka 13 centymetrowa są z Bershki. Co prawda marzyły mi się całe buty w panterkę, ale te są bardziej uniwersalne.
 CIMG4360-1
Biały sweterek z H&M miękki w dotyku z krótkim rękawem. Przebywając w miejscu gdzie temperatura nie raczy spaść poniżej 15 stopni, nie odczuwam potrzeby kupowania typowych swetrów.
 CIMG4345-1
Czarne skórzane baletki z cyrkoniami na obcasie z Zary. Mam wytłumaczenie - bo stare miały dwa lata i spoczęły na śmietniku.
Czarne skórzane sztyblety z ćwiekami z Zary. Na te buty wytłumaczenia nie mam. To była miłość od pierwszego przymierzenia.
 CIMG4346-1
Żakardowe brązowe spodnie z Zary. Oh! Jedyna rzez z mojej wyprzedażowej listy, którą udało mi się znaleźć. Szukałam we wszystkich czterech Zarach.
 CIMG4359-1
Koszulka w paski z baskinką i nadrukiem z Mango. Tshirt?! Nadruk?! Ja? Tak... Ma baskinkę i paski, a to wystarczy.
 CIMG4352-1
Spódniczka tuba z perełkami z Mango. Nie udało mi się znaleźć bardzo podobnej w Zarze, ale na szczęścia bardzo mi się spodobała ta.
Połyskująca czarna spódnica w kształcie litery A z podwyższoną talią z Mango. Klasyka, której potrzebowałam już dawno.  CIMG4356-1
Prosta biała "męska" marynarka z Mango. Bo marynarek nigdy za wiele.
 CIMG4353-1
"Jeansowa" prawie biała koszula, a druga w kratkę. Obie z Mango, bo... koszul nigdy za wiele.
 CIMG4341-1
Skórzane sandały z cienkimi paskami z Mango. Modliłam się ażeby je przecenili i zostały tylko jedne w moim rozmiarze!
Białe szpilki ze sklepu Marypaz za... 7euro. Żal było nie brać. A usprawiedliwienie "bo butów nigdy za wiele" nie wchodzi w grę. Nie mam pojęcia jak je teraz zabrać do Polski...  CIMG4339-1
A na dodatek... Miła w dotyku burgundowa marynarka z Blanco to prezent od mojego chłopaka. Jego ulubionym zajęciem jest... zaglądanie w moją szafę. Jak widać przynosi to efekty, bo zdążył już poznać mój styl i rozmiar.  

You Might Also Like

12 comments

  1. nie ma to jak dobra wyprzedaż. cudowne łowy!

    ReplyDelete
  2. Piękny sweterek i czerwona koszula w kratę :)

    ReplyDelete
  3. Te ćwiekowane botki z Zary sa niesamowite! <3

    ReplyDelete
  4. śliczne ciuszki! czarna spódniczka i burgundowa marynarka są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  5. świetne ciuszki! zazdroszczę! Też udałabym się na jakieś wyprzedaże ale niestety mój limit się wyczerpał hehehe "bank" zaprotestował i nie chce wydawać mi pieniędzy :P

    ReplyDelete
  6. kurcze sama cały czas poluję na koszulę w krate, ale nic ciekawego jeszcze nie wypatrzyłam

    ReplyDelete
  7. Świetne zakupy, wszystkie pary butów- idealne! :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. teraz to mi się marzą te buty z ćwiekami z Zary:)

    ReplyDelete
  9. świetne zdobycze :))

    obserwuję i liczę na rewanż *.*
    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Sztybety są piękne i ich nie trzeba uzasadniać.
    będę wpadać częściej, ale też liczę na rewanż :)
    http://agnesfrey.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers