white heels

Tuesday, January 15, 2013

CIMG4373
Białe buty kojarzą się źle - białe kozaczki. Może nie pałam do tego koloru czystą białą miłością, ale wiedziałam, że są równie uniwersalne jak czarne szpilki. Byłam pewna również, że jeśli moja rodzinka powiększy się o ten kolor postawię na klasykę. Śmieszna cena mnie przekonała ostatecznie do zakupu. Reszta stroju to również łupy wyprzedażowe, które pokazałam w poprzednim poście. Spódniczka rozkloszowana trochę w stylu lat 50 i włochaty sweterek. Bardzo prosto i grzecznie.
 CIMG4386 CIMG4378 CIMG4380 CIMG4376 CIMG4368 CIMG4371
sweterek - h&m / spódnica - mango / bransoletki - allegro / buty - marypaz

You Might Also Like

9 comments

  1. ja od niedawna zaczynam się przekonywać do białych butów. Ty wyglądasz bardzo fajnie.

    pozdrawiam
    the spot

    ReplyDelete
  2. Pierwsze zdjęcie jest powalające ;))
    Świetna spódnica :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Nawet ładnie to wygląda :) nie pomyslalabym nawet o bialych butach :)

    ReplyDelete
  4. świetny sweterek! buty też bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  5. a tam białe kozaczki, kozaczki to kozaczki, a białe buty też mogą być fajne- czego przykład widać tutaj :)
    sweterek super!

    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  6. śliczne połączenie bluzeczki i spódniczki! ;)

    ReplyDelete
  7. W Twoim zestawie białe czółenka nie wyglądają tandetnie. Nadałaś im klasy i wdzięku, pięknie :)!

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers