missing barcelona part 2

Sunday, March 10, 2013

barcelona
La Boqueria - jeden z największych targów spożywczych w Europie. Mnie zauroczył ilością owoców i warzyw za którymi tęsknię na polskiej ziemi. Ale nie tylko to targowisko i świeżo wyciskane soczki za 1 euro były atrakcją dnia Św. Walentego. 
Przed przejściem najpopularniejszej aleii La Rambla, gdzie targowisko się znajduje, rzuciłam okiem na dzieła Gaudiego, bo nie tylko z Sagrada Familia jest słynny. Przy okazji mój chłopak czujnym okiem zauważył butik Chanel po drugiej stronie ulicy. Niczym w amoku zaczęłam szukać przejścia dla pieszych... Ja dziewczyna z polskiej prowincji popatrzę sobie na high fashion przez wielką szybę. Tak też się stało. Obok Chanel na Passeig de Gracia roiło się od najdroższych butików pełnych japońskich klientów. Tak więc jeśli nie macie co robić z pieniędzmi - polecam. 
 Czymże byłaby wizyta w Barcelonie bez Camp Nou? W moim przypadku wielkim rozczarowaniem, bo fanką hiszpańskiej drużyny narodowej jestem i będę. Stadion jak to stadion, a do tego muzeum klubu. Gdy emocje sportowe już opadły czekał ostatni punkt wycieczki czyli Parc Guell - park na bardzo wysokim wzgórzu zaprojektowany oczywiście przez Gaudiego.   CIMG4631
CIMG4663
CIMG4642
IMAG1486
CIMG4635
CIMG4726
CIMG4770
CIMG4773
CIMG4783
outfit pierwszy - baletki,żakiet,torebka - zara / koszula - mango / spódnica - massimo dutti 
outfit drugi - buty - converse / spodenki, koszula - zara / marynarka - bianco

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

followers