bday gift - Almeria trip!

Tuesday, July 30, 2013

IMAG2264 copy Urodziny mialam co prawda juz kilka tygodni temu, ale na prezent od mojego chlopaka musialam poczekac do przyjazdu do Hiszpanii. Przylecialam we wtorek, a juz w czwartek jechalismy do polozonej nad morzem Almerii. Taki oto prezent - wspaniala wycieczka po zapierajacych dech plazach w parku narodowym Cabo de Gata. Mimo dwu godzinnej podrozy, juz pierwszego dnia udalismy sie na pierwsza z plaz. To co najbardziej mi sie podoba w wybrzezu Hiszpanii jest to, ze z jednej strony otaczaja nas gory, a z drugiej morze. Takie polaczenie bardzo mi sie podoba! 
Ps. Przepraszam za brak polskich znakow, mnie tez to razi w oczy, ale nie mam zbytnio czasu, zeby poprawiac. 
IMAG2265 copy
CIMG4932 copy
CIMG4938 copy
CIMG4930 copy
CIMG4940 copy

You Might Also Like

2 comments

  1. świetne wspomnienia będą

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. super widoki ;)
    obserwuję :*
    Zapraszam: http://whatisinthehat.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like me on Facebook

followers